ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Megrendelés módja és kezelése, visszaigazolás
Megrendeléseket írásban, telefonon és interneten fogadunk el a következő lehetőségek formájában :
e-mail-ben a kittibusz@gmail.com címre küldött levélben,
honlapunkon, az online megrendelő felületen,
telefonon: a +36 30/ 904-67-69-es telefonszámon.
A megrendeléseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel és igazoljuk vissza:
munkanapokon 5 órán belül,
szabad- és ünnepnapokon 24 órán belül.
Online megrendelés esetén az első visszaigazolást rendszerünk automatikusan küldi, ez csak a megrendelés beérkezését erősíti meg. A tényleges visszaigazolást kollégánk e-mailben küldi el, a feldolgozást követően.
Megrendeléseket csak szabad kapacitás esetén áll módunkban fogadni, így fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására.
2. Fizetés módja
A megrendelés visszaigazolását követően a viteldíj többféleképpen is fizethető:
a gépkocsivezetőnél készpénzben az utazás megkezdésekor,
előre banki átutalással,
ÁFÁ-s számla igényét a vevő nevének és címének megadásával együtt, kérjük előre jelezze. A számlát az utazás megkezdése előtt a sofőrtől fogja megkapni.
3. Időpont egyeztetés módja, kiállási időpont módosítása a szolgáltató részéről
Az előzetesen megadott indulási időpont az időközben beérkező megrendelések függvényében változhat. A szolgáltató jogosult az előre egyeztetett kiállási időpontot akár 2 órával is korábbira módosítani. A pontos indulási időpontot az indulást megelőző napon a szolgáltató legkésőbb 18:00 óráig telefonon egyezteti az ügyféllel. Amennyiben az ügyfél a megadott telefonszámon nem érhető el, részére sms-t vagy e-mail-t küldünk a pontos indulási időpontról. A hibásan megadott telefonszám miatt adódó kellemetlenségekért felelősséget nem vállalunk. Az üzenet figyelmen kívül hagyásából eredő kellemetlenségekért a felelősség az ügyfelet terheli.
A reptérre érkező utasoknak az érkezést megelőző napon nem küldünk sms-t, és nem is egyeztetünk telefonon, a megadott járat időpontjához igazodunk. A rosszul megadott érkezési időpont miatt előforduló kellemetlenségek miatt társaságunk felelősséget nem vállal.
4. Megrendelés módosítása és lemondása az ügyfél részéről
A megrendelés az utazást megelőző 3. napig díjmentesen módosítható vagy lemondható. Módosítást, vagy lemondást csak írásban fogadunk el. Az utazást megelőző 72 órán belüli módosításért 2.000 Ft/fő, 72 órán belüli lemondás esetén pedig 4.000 Ft/fő- díjat számítunk fel a viteldíj mértékétől függően. 24 órán belüli lemondása esetén pedig a viteldíj teljes összege megilleti a szolgáltatót. Amennyiben a megrendelő a viteldíjat még nem egyenlítette ki, a lemondás esetére meghatározott összeg a szolgáltatót ugyanúgy megilleti. Amennyiben tartozását 30 napon belül nem egyenlíti ki, követelésünk 25.000 Ft-ra emelkedik, aminek jogi úton szerzünk érvényt. Ugyanezek vonatkoznak azokra a 72 órán belüli módosításokból eredő lemondásokra is, melyeket kapacitás hiányában nem tudunk fogadni.
5. Visszaút módosítása ügyfél részéről
Visszaút esetén (reptérről a megadott címre, vagy megadott címről a reptérre) lehetőség van az utazás módosítására az ügyfél részéről akár térítésmentesen is az utazást megelőző 72 óráig. Ez esetben azonban előfordulhat, hogy az ügyfélnek a korábbi megrendeléséhez képest többet kell várakoznia. Amennyiben a felajánlott időpont az Ügyfélnek nem fogadja el, úgy a Szolgáltató a megrendelést lemondottnak tekintheti. Lemondás esetén a 3. pontban ismertetett szabályok érvényesek.
Amennyiben az utas járattörlés miatt nem érkezik meg és a gépkocsi már elindult a reptérre, a szolgáltatás díja teljes egészében megilleti a szolgáltatót.
6. Csomagok mennyisége, szokványostól eltérő poggyász szállítása, talált tárgyak kezelése
A csomagok mennyiségét kérjük minden esetben előre jelezni. A normál mennyiséget (1 bőrönd + 1 kézitáska /fő) meghaladó csomag esetén csomagonként 1.500 Ft-os pótdíjat számolunk fel. Amennyiben a többlet csomagokat nem jelzi előre, azok szállítását a szolgáltató visszautasíthatja.
Lehetőség van a szokványostól eltérő poggyász (háziállat, babakocsi, síléc, kerékpár stb.) szállítására max. 25 kg-ig, amennyiben igényét előre jelzi. Ennek díja mérettől függően 1500 Ft - 5.000,- Ft/db. Háziállat szállítására kizárólag privát transzfer szolgáltatásunk igénybevételénél tudunk lehetőséget biztosítani. Privát transzfer szolgáltatás viteldíjairól honlapunkon tájékozódhat. A gépkocsiban felejtett tárgyakért felelősséget nem vállalunk, a talált tárgyakat egy hónapig őrizzük.
7. Viteldíjak vonatkozása, pécsitől eltérő kiállási címek díjszabása
A mindenkori árlistában a viteldíjak pécsi kiállási/érkezési címre értendőek. Több személyes, vagy csoportos oda-vissza út megrendelése esetén a retur kedvezmény csak akkor igényelhető, ha az első és a második út is egyszerre történik az összes megrendelő részéről. Eltérő, több időpontban való utazás esetén a kedvezmény nem vehető igénybe. Pécsitől eltérő kiállási címről különdíj ellenében vehető igénybe szolgáltatásunk, melynek mértékéről honlapunkon és irodánkban tájékozódhat.
A viteldíjak változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja, a megrendelt utakra a változás nem érvényes!
8. Reptérre menet: menetidő, útvonal, indulás időpontja, várakozás
Évszaktól és időjárástól függően a menetidő Pécs és Budapest Liszt Ferenc repülőtér között kb. 3 – 3,5 óra, télen akár 4 óra is lehet. Az útvonal nem kötött, az aktuális megrendelések függvényében változik. Az utas címére történő kiállás időpontja ezek figyelembe vételével történik megadásra. Szolgáltatásunk gyűjtőjáratos rendszerű így Baranya megyén kívül, Tolna és Somogy megyére is kiterjed.
Ha az utas a kiállási időpontban nem jelenik meg az egyeztetett címen és telefonon nem elérhető, a menetidő tartásának és a többi utas érdekében a gépkocsi legfeljebb 5 percet várakozik. A helytelenül megadott kiállási cím, illetve telefonos elérhetőség miatt adódó kellemetlenségek miatt felelősséget nem vállalunk. A szolgáltatás ilyen esetben teljesítettnek tekintendő, és a viteldíj a szolgáltatót megilleti.
9. Reptérről a megadott címre: utas fogadása, indulás időpontja, várakozás
Az érkező utasok repülőgépeit figyeljük, landolás után telefonon felvesszük a kapcsolatot. A reptéren a találkozási pont a reptér diplomata parkolójában található, mely az érkezési oldal alatti nagy parkolóban található. (Kijáraton kijön, átmely a gyalogátkelőhelyen, majd le kell menni a lépcsőn/rámpán az alsó szintre.)
https://goo.gl/maps/M5bgk4Ya7J72
Amennyiben nem egyedi szolgáltatásunkat rendelte meg, az indulás időpontja a gyűjtőjáratunk utasainak érkezési időpontjától függ. Így előfordulhat, hogy az indulásra 2 órát is várakoznia kell. Amennyiben az utolsó utas járata késik és emiatt a várakozási idő meghaladja a 2 órát, ebben az esetben a szolgáltató nem vállal felelősséget. A várakozási idő az utas érkezésétől kezdve számítandó.
A viteldíj legfeljebb 2 óra várakozást foglal magában, ha a repülőgép késése miatt az utasra ennél többet kell várakozni, annak díja minden megkezdett órára 1500 Ft. Amennyiben gépkocsink nem tud 2 óránál többet várakozni, úgy a soron következő, szabad kapacitású gépkocsinkkal tudjuk szállítani. Járatkésés miatti többletvárakozásért társaságunk felelősséget nem vállal, kártérítési igényt nem tudunk elfogadni.
10. Késés a szolgáltatótól független, kivédhetetlen események miatt
Előre nem látható, kivédhetetlen okokból történő (pl. baleset forgalmi dugó, vagy különleges időjárási körülmények miatti útlezárás, váratlan műszaki meghibásodás stb.) késésért és abból fakadó károkért társaságunk felelősséget nem vállal. A késés elkerülése érdekében természetesen alternatív útvonalakat határozunk meg.
11. A szolgáltató hibájából történő káresemény
Amennyiben a szolgáltató bizonyítható hibájából az utast kár éri, szolgáltatót a viteldíj erejéig terheli kártérítési felelősség. Reklamációt csak az utazást követő 24 órán belül fogadunk el. Az ennél később érkező reklamációt nem áll módunkban kivizsgálni.
12. Utazási feltételek elfogadása, szerződés
A megrendelés szolgáltatói szerződésnek minősül, mely a megrendelés visszaigazolásával lép érvénybe. A telefonon történő megrendelésekre is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az írásban és személyesen megtett rendelésekre. A megrendelő a szolgáltatás megrendelésekor nyilatkozik az utazási feltételek megismeréséről és elfogadásáról. Amennyiben más nevében, vagy több személy nevében rendeli meg a szolgáltatást, azok nevében is nyilatkozik. Az utazási feltételek nem ismerete nem mentesít azok hatálya alól.